kyss ingen imorgon du kan kyssa idag

Drömmar. Framtid. Förväntningar. Oro. Vill veta allting. Vill inte veta någonting. Vill dela mitt liv med någon. Vill bara leva mitt eget liv, själv. Vill ha en trygg framtid. Vill inte vara fast. Allting snurrar och är ytterligheter. Osäker själ men med röster som kräver svar och planering. Som inte finns. Det finns en rädsla för att dö ung. Lev nu, vänta inte, tveka inte. Av alla platser på jorden. Ett dansgolv. Det är alldeles för sent men med ljuv musik. Det sista glaset med vin får kroppen att snurra runt. Med några kvinnor, som jag tycker om. I gryningen kysser jag någon som jag inte kan kyssa imorgon. Imorgon behöver jag det inte.

Kommentarer
Postat av: Linn

Du är saknad.

2010-09-13 @ 22:24:16
URL: http://livingl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0