vad jag än sa

Hur mycket sprit ska man dricka för att lukta alkoholist? På min buss hem åker den mestadels en man och en kvinna (kvinnan var ej med idag) som luktar sprit och på deras jargong att döma skulle kunna klassificeras som alkoholister. Denne man gick förbi mitt säte på bussen idag, i handen höll han en lila kasse som signalerade om att han har införskaffat sig alkoholhaltiga drycker och efter honom svepte en doft av sprit. Mina tankar kunde inte låta bli att flyga iväg och jag frågade mig själv efter en stund  hur lång tid det tar innan man börjar lukta sprit.
Kings Of Convenience – Mrs. Cold
British Sea Power – No Lucifer
The Concretes – Back For Good

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lyssnade in British sea power och det lät ju riktigt bra! Man tackar för tipset. Och måste bara säga igen att allt du skriver är så fint, du är fantastiskt bra på att skriva verkligen!

2010-03-22 @ 23:42:32
URL: http://mondaytuesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0