hallelujah

Det finns underbara drömmar. De där som gör sig bäst i att vara drömmar. De där som inte passar in verkligheten. Intensiva, sköra och explosiva. Jag har en förkärlek till att drömma mig iväg. Ibland kanske jag går omkring för mycket i min egna värld. Alla mina drömmar och tankar blir verklighet, min verklighet. Schizofreni? Personlighetsklvning? Nej, nej, nej! Tiden läker inte bara sår, den kommer med en del insikt också. Till exempel konsten att lära sig att börja skilja på dröm och verklighet. För några minuter, bara försvinna in bland drömmar kan vara räddningen. Att själv styra över sina tankar. Att veta hur man ska göra. Kanske en av de bästa egenskaperna att besitta. Välja sina tankar. Välja sina drömmar.

Kommentarer
Postat av: Lovis

word word word word



åh amanda!

jag var kär i en drömbild i 3,5 år!

2010-03-10 @ 21:22:02
URL: http://somlighet.blogg.se/
Postat av: Ida

jag drömmer alldeles för mycket.

2010-03-10 @ 23:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0