kloka ord mitt i natten

Det känns en smula tragiskt att när man anstränger sig för att sova tidigt och inte vända på dygnet så går det inte att somna. Istället flyttar det in femton (fem ton, ha ha ha ) hjärnspöken i mitt huvud som plågar mig med att fråga hur mycket av det jag borde studerat under lovet som jag verkligen har tagit tag i? Om jag verkligen har gjort mitt yttersta för att få tag på min mattebok eller varit en god medborgare för Sveriges ansikte utåt... Min goda sömn blir istället ett evigt ältande av mina val, om de är rätt, kunde de blivit bättre eller ska jag ringa upp alla i min kontaktlista i mobilen och motivera mina val?
Klockan är snart två och detta håller inte. Jag sparkar ut mina hjärnspöken och går och lägger mig. Hoppas för allt i världen att jag slipper drömma jävligt random grejer. Som min lillasyster säger "Imorgon är det en ny dag."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0