broder daniel

Jag vet. Jag känner till proceduren. Lika väl som jag vet hur det går till när man brygger kaffe. Jag är allt annat än dum. Jag söker bara lite bekräftelse, bara lite spänning. Jag vågar inte bli lämnad ensam. Jag är så jävla rädd att inte räcka till. Att jag som jag är, är alldeles för dåligt. Jag vill bara vara bäst. Perfekt. Jag har läst Mia Törnbloms Du Äger!, varför i helvete får jag ingen självkänsla?! Jag tröstar mig med Taken By Trees, Håkan Hellström, Belle and Sebastian och The Swell Season.
Om en timma är jag på väg på konsert, där ska jag vara jag. Lite svart runt ögonen, för att jag är lite introvert idag. Jag ska dansa med till musiken, vara ett med den. Det är ändå det som jag är bra på. Det är det som är mitt liv. Nåja, en jävligt stor del av mitt liv. Musiken. Nu ska jag inte tänka så mycket, jag ska leva. (verkligen, finns det förmodligen hur många andra tjejer som gör allt så jävla mycket bättre än jag. De har större ambitioner i skolan och förnuftiga. Jag gör det på mitt sätt. Jag är unik!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0