vill du bli en ung pappa?

att sakta brytas ner till det som människan består av, atomer.

ju mer tiden går, desto mer försvinner.
tills det inte är någonting kvar.

varför fanns det ingen där.
varför inte ens jag själv.

det förflutna går inte att göra någonting åt.
framtiden har inga gränser, du har alla möjligheter.

alla möjligheter att lyckas.
alla möjligheter att leva.

att sakta byggas av det som människan består av, atomer.

ju mer tiden går, desto mer byggs upp.
tills du är helt hel.


Kollade tillbaka i mitt arkiv. Det här var mitt första inlägg. I maj. Funderar lite på vad jag gjorde i maj. Vet inte riktigt. Vet inte om det spelar någon roll. Eller. Fy fan. Maj var inte roligt. Tur det är november. Några månader klokare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0