tack för att du är du

Haha. Idag fick två stycken frisörer slå sina kloka huvuden ihop för att i mitt hår inte skulle bli oranget. Ja, man kan hantera sin ilska, ensamhet och besvikelse på olika sätt. Jag färgade mitt hår, morotsrött. Det är väldigt roligt såhär i efterhand. Nu är det brunt, jag gillar det! Det är roligt med förändring dessutom är det annars bara att lägga i slingor lite längre fram. Det finns ingenting som inte går att ordna.

Jag såg till min bedrövelse att min kära vän inte hinner blogga. USCH! Skolan borde inte få ta så mycket tid. Jag hade själv tänkt skicka in lite noveller till någonting som jag läste i tidningen. Kommer jag hinna med det? Förmodligen inte.

Idag blev jag också spådd i tarotkort. Du sa till någon som brukde bestämma över dig att du inte går med på det  längre. Sedan dess har ni ingen kontakt. Det var i mitt närmaste förflutna, typ barndomen. Den strofen har satt sig. Det ligger liksom och gnager inombords. Tids nog kommer jag nog på hur det ligger till. Tiden löser det mesta.

Idag har vi kommit igång med projektarbetet. BRA! Jag är nästan klar med min religionsinlämning. BRA! Jag har satt ett datum för ett resterande prov. BRA! Ibland är jag jävligt BRA! ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0