håll i dom vad som än händer

miljoner låttexter. miljoner melodier. lika många artister. En vis man sa till mig. Nej det gjorde han nog inte för jag kan inte komma ihåg vad det var. Förmodligen inget viktigt. Jag har funderat på att lösenordsskydda min blogg, ett tag. För att jag är lite skör just nu. Och rädd, för att dela med mig av mig själv som sedan kommer göra mer skada än nytta. Lite rädd för att förlora de som står mig närmast. Hur som helst, inget lösenordsskydd än, men tankarna går runt det. Tyvärr. Men det är sanningen. Och jag är ärlig. Kanske är det oblans med mina hormoner, får se om det vill bli bättre om några dagar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:( L

2009-11-23 @ 15:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0