mina innersta musikfavoriter till er. ja, faktiskt.

Älskade ni. Fina människor.
Idag vaknade jag upp till att det snöade och jämte mig låg en väldigt hårig filur. Klockan är knappt tio och jag dricker dagens första kopp kaffe, god damn, jag har fått en fling för svart kaffe. Det är knappt början på veckan men jag har redan en hel helg fullbokad. De sista julklapparna ska med snart inhandlas. Julkänslan börjar snart komma för att stanna.
Jag har återupptäckt Billie the Vision and the Dancers. Denna asymmetriska grupp som samtidigt är som skapt för varandra. De får mig att komma ihåg att andas, stanna upp, och bara vara. Jag tror att det är lite som meditation för mig. Lyssna! Börja med Summercat.

Slutet av december och en årskrönika från år tjugohundranio. Men vet ni? Mina planer ligger framåt, till år tjugohundratio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0