midnatt en måndag

Jag har aldrig varit på bio. Det är något som jag skulle vilja göra. Precis som i amerikanska filmer när de sitter ute. Tills jag är andra sidan atlanten och går på nattbio så löser jag det med nattfilm i min säng, inomhus. Som det gamla ordspråket lyder Man får inte roligare än vad man gör sig. Mina kära vänner ränner på dejter (Ja, utom du Sara.) jag får passa på att önska er lycka till och så vidare med att ni kommer bli lyckliga och så vidare att ni aldrig har varit så kära i hela era liv. Okej, jag ska inte ha en monolog med mig själv till er om detta. Hoppas att ni såg filmen Holiday idag då. Själv såg jag på Paradise Hotel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-12-14 @ 17:33:28
Postat av: den kloke. linnea.

haha va?! klart du har varit på bio?! du jag och några coola var på bio nyss?!

haha jag såg inte holiday, du kan vara lugn, världen är inte helt sjuk än. (jag såg med paradise. som om det inte är lika mycket idioti. fast mindre klyshigt. jag gillar egentligen inte att se det. av principskäl. men man kan ju inte hata något man inte känner till. så jag ser det. och faktiskt är det inte så illa som jag trott.)

2009-12-14 @ 17:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0