det är upp till dig

Jag skulle vilja påstå att En låt säger mer än tusen ord. Sahara Hotnights – The Loneliest City Of All
I samma sekund kom jag på att en låt, eller snarare en text består av typ tusen ord. Vet inte riktigt om mitt nya ordspråk håller men på någon jävla vänster är det så rätt. Det är lättare att sätta en låt på ett visst humör eller en känsla än att beskriva, förklara och berätta. Med lite eftertanke är det hållbart, till och med otroligt hållbart. Den här helgen har präglats av erhm, ja lyssna på The Lonliest City of All så slipper jag beskriva, förklara och berätta med typ tusen ord.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så sant så sant att det är lättare att sätta en låt på ett visst humör och hur man känner. Och det är en grym låt detdära!

2010-03-16 @ 01:10:12
URL: http://mondaytuesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0