ingen kommer att älska dig mer än vad jag gör

Jag tänkte lite på Fucking Åmål, och kände mig lite bättre. Annorlunda pepp med Linnea, jag vet inte riktigt hur vi lyckades men jag lyckades känna att allt var under kontroll och vi skrattade. Jag hånade Per Gessle och skrev lol. Jag sitter och skrattar för mig själv och vi tycker fortfarande att vi är lika roliga.
Det här är ingen fin text med vackra ord och målande beskrivningar, jag vet, Tyvärr. Det jag vill lyfta fram är att med tack av en jordnära vän som är väldigt mycket mer realistisk än mig och musik så tog jag igenom mig den här kvällen, och avslutar med att le.
Band of Horses – The Funeral , lyssna.

Kommentarer
Postat av: linnea

tja amanda!!!!!!!!!!!!!

(Det här är ingen fin text med vackra ord och målande beskrivningar, jag vet)

2010-02-04 @ 16:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0