lär dig ta slagen, eller hoppa upp i matchen

Det var inte längesedan jag var ett ända stort känslomässigt svall som grät och skrattade om vart annat. Det var ilska, sorg, kärlek och lycka blandat till ett enda oförståeligt virrvarr. Starka känslor som var allt eller ingenting. En period av ständig explosion med allting på samma gång, hela tiden. Om det är ett inre lugn, likgiltighet eller att känslorna är för svaga och inte når mig vet jag inte riktigt, heller. Har inte bestämt om jag tycker om det eller inte. Kanske har jag bara lyssnat för lite på Håkan Hellström, han får känna än så länge, för den förmågan har inte jag för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Lovis

jag beundrar dig för hur du lyckas få perfekta håkan-citat till inläggen!

stor elogé till dig!

2010-04-28 @ 23:33:01
URL: http://somlighet.blogg.se/
Postat av: ellen

DU är så jävla bra!

2010-04-30 @ 14:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0