natten till fredag och jag svamlar

torsdag kväll. jag har mina pengar som jag inte har tjänat ihop efter x antal ligg, nej. Utan efter flera timmar av hederligt arbete. Jag undrar vart min ironi med hor-jobb kommer ifrån. Eller underhållningsflicke-jobb kommer ifrån. Om några dagar kommer det landa ett julkort till Kronprinsessan av självaste mig, hon bör bli till sig av tacksamhet. Skolans bibliotek skulle aldrig klara sig om de inte hade mig som störste låntagare på x antal kronor i påminnelseavgift. Det är ett tecken på att jag fortfarande är jag. Påminnelser. Avgifter. Oh, what a wonderful world. Dessutom är det nobeldagen idag. Det firade jag lite med mig själv genom att bära klänning, med trashy jeans och converse, nåja jag är ju inte riktigt en nobeldeltagare, än.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ett hjärta av guld

2009-12-13 @ 02:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0