vi kommer att dö samtidigt du och jag.

Lever på jobbet, men inte för det. Lever just för tillfället för Säkert! på engelska, speciellt låten Säkert! – November. Hela helgen är jag ledig och åker bort, är löjligt glad. Tror det är fredag, helg och att jag kommer se mitt liv från en helt annan synvinkel när jag är tillbaka. (Det blir alltid så men ska tillåta mig själv att tro det.)
-
I will dancing though my heart is breaking. Sjukt sann line. Hur många gånger har det inte hänt, med gråten i halsen. Speciellt om man är som är och lever i känslan som känner precis just nu. Då kan man känna hur hjärtat bryts itu bit för bit.
-
Skedar med världens bästa håriga man, Cocker Spanieln Axel. Axel skulle aldrig förstöra mitt hjärta, han är klok och lägger sig alltid jämte mig eller på mina fötter när jag behöver lite extra värme och närhet. Dessutom är han den enda jag tillåter sno täcke från mig när han sover över hos mig.
-
Det är kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0