en kort sekund

Magkänslan, ibland är den min bäste vän. För en sådan förvirrad själ som mig så är det mycket hjälpsamt att ha någon(t) som ger indikationer på hur det känns. Speciellt i kväll tackar jag för det. Att dra sig har aldrig varit min melodi, det gäller att kämpa. Idag kände jag i hela kroppen att någonting inte var rätt. Såhär i efterhand med lite distans så var det rätt beslut. Nu slog det mig att jag valde att lita på mig själv, kan inte riktigt minns när det hände senast. Från att en gång i tiden ha sagt att jag kan inte ens lita på mig själv, till att gå på en intuition som är så abstrakt att den knappt går att föreställa sig är ett riktigt framsteg.

Kommentarer
Postat av: linnea

BRA!!!

2010-04-18 @ 16:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0