mellan dig och mig

Den här veckan har jag konstaterat flera gånger att det verkligen är höst. Jag stod upp och åt mitt mellanmål och tittade ut genom fönstret, löv, löv, löv , löv. bruna, röda, gula, gröna, prickiga. Jag tycker om löv, de är vackra. Jag är väldigt glad att jag får börja använda min älskade vinterjacka igen. Jag ska bara hitta den i källaren.
Idag har min katt namnsdag och imorn släpps Mando Diaos samlingsplatta med alla låtar som inte har fått plats på deras skivor. jag älskar detta!
På lördag ska jag träffa min vän som är den vackraste som jag känner. jag älskar detta!
Nu ska jag dricka lite kaffe. jag älskar detta!

Kommentarer
Postat av: e

DU är den starkaste jag vet! Jag Älskar Dej !

2009-10-10 @ 11:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0