allt du behöver är kärlek

det är helg. jag bakar. jag ska umgås med en fin vän. jag har ingenting planerat. i morgon kan jag sova ut och äta en långfrukost. vad är bättre?
hej. jag saknar dig ibland. i alla fall. jag trivs. något så otroligt bra faktiskt. jag har hittat hem. jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt.

all min kärlek den här dagen går till A. för att hon är underbar och får mig att förstå att jag inte är ensam med min tonårsångest. att jag ska kämpa. att allting kommer bli bra.
en annan liten varelse som har fångat mitt hjärta är A. som alltid slickar mig i ansiktet så fort han kommer. Som lägger sig jämte mig i soffan. Som sover på mina fötter. Som tycker att jag är bäst i världen.

Kommentarer
Postat av: jo

2009-10-17 @ 01:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0