ett par förord

Min måndagkväll avslutas med Paul McCartneys hyllningssång till John Lennon. Here Today. Med en rädsla och klump i magen  över att skiljas från min vapendragare i sommar väljer jag att dedikera Paul McCartney – Here Today - Live at CitiField, NYC - Digital Audio till Sara. Under nästan ett helt läsår har vi arbetat med vårt projektarbete som är en femtio sidor lång avhandling om brittisk musikhistoria från 60-talet fram tills idag. Med en lättnad över att det är inskickat tror jag att jag kan tala för två om att det också är snudd på sorgligt. Det är nära till att bli tårögd, men jag ler när jag inser hur mycket kärlek och själ det finns i det där förbannade arbetet. Som jag också tycker så mycket om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är BÄST!!!

2010-05-05 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0