jag vill vara med dig inatt

Soul Asylums Runaway Train. Just nu har jag hamnat på fel tåg, det här tåget ska till Understimuleringsstaden. Som bekant är det svårt att bara byta spår;  runaway train never going back...
Fem bra saker som jag har gjort idag:
1. Skrev utförligt i min loggbok på engelskan
2. Läste ett kapitel i en engelsk bok för att be back on track
3. Berättade för min kära vän att hon är riktigt riktigt bra
4. Fick min mamma att skratta
5. Letade fram en historiabok som jag visste skulle komma till väl användning
Ja, jag känner mig fånig. Men måste bli en ändring så det måste utföras små saker som jag vet hjälper. Lite musik till exempel är en annan fin grej som är bra när allt är en grå jävla sörja.
The Ark – Father Of A Son
The Strokes – Heart In A Cage
Miss Li – Dancing The Whole Way Home
Lykke Li – Breaking It Up
Billie The Vision & The Dancers – Summercat

Kommentarer
Postat av: Lovis

:')

2010-03-11 @ 20:47:34
URL: http://somlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0