jag är tillbaka!

Ett tag i skuggen. Jag tror att det har fått mig att lysa desto starkare. Aldrig har jag känt en sådan kraft och energi. Efter att ha stått ut med känslor som avundsjuka, ensamhet och att bli bortvald har jag kommit tillbaka. För att inte stoppa mig själv från att växa ska jag åter igen prova att ha mina ord offentliga. Det ska jag kämpa med att ha. Men, när offentligheten får mig att må dåligt kommer det bli lösenordsskydd igen. För, hur mycket stryk och skada ska jag stå ut med att ge mig själv? Men, nu är nu. Spänningssökare som jag är, antar jag utmaningen och ger mig ut på äventyret att dela med mig.
Förresten, de senaste månaderna har jag blivit av med ett och ett annat beteende som jag vet jag tidigare tagit till när jag känt av ångest, ilska och sorg. Jag ska inte säga att allting är borta men jag har faktiskt blivit av med två som tidigare har skadat mig och inte minst, människor som jag älskar. Jag tycker inte om att låta skrytsam men fan vad jag är stolt över mig själv!


Kommentarer
Postat av: gaia

all kärlek,

<3

2010-01-03 @ 22:38:04
URL: http://gaiaetc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0