när jag drömmer

Min lärare frågade mig Vad vill du bli när du blir stor? Jag svarade honom  jag vill bli journalist, eller jobba med musik typ arrangera konserter. Jag tror inte riktigt på att jobba med alla sina intressen, vad ska jag då koppla av med på min fritid? Eller snarare, vad ska jag göra på min fritid?
Idag är det måndag, jag gillar inte det. Igår var det söndag och jag och Linnea såg en del av vinterlandskapet i vår egna kommun. Mysigt, ja. Kallt, ja.
Pratade med min pappa nyss, han kommer att bli en del av mitt äventyr. Jag gillar min pappa. Jag gillar mitt äventyr. Detta är snudd på världens finaste kombination. Jag ska fortsätta att leva kvar i min lyckobubbla och inte bry mig om att vardagens jävelskap försöker spricka min bubbla.

Kommentarer
Postat av: linnea

gilllar bubblor och is på en sjö!

2010-01-25 @ 19:56:49
Postat av: Madde

<3

2010-01-27 @ 21:44:47
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0