livet är en enda kamp för värdighet

Att vara perfektionist tar på krafterna. Har suttit hela min dag och arbetat med två olika inlämningar. Klockan är typ 02.00 och jag är klar, nu. Ögonen kliar och linserna skaver. En vecka kvar i skolan innan det är uppladdning. En vecka i en ny miljö tror jag kommer vara bra.
Det är inte lätt att hantera förväntningar och press från olika fronter. Jag hatar att säga Nej, jag kan inte, jag orkar inte. Hade jag kunnat det hade jag inte suttit uppe tills jag knappt kan se. Jag har haft en låtlista som har peppat mig bland annat den här låten Tomas Andersson Wij – Vi är värda så mycket mer . Den låtlistan har jag döpt till Det finaste jag vet. Hur fint låter inte det? Jag lyssnar på det finaste jag vet. det finaste jag vet. Ja, ni får hela min lista. Om den kan hjälpa mig att ta mig igenom en söndag så är det värt att prova om den kan rädda upp er på en måndag. 
Min mammas sjal luktar mamma, det är en trygghet. Jag och sjalen ska nu gå upp till mitt rum, min säng och somna till Love Actually.

Kommentarer
Postat av: e

DU är en av de finaste jag vet. tack <3

2010-02-09 @ 20:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0