jag ska hitta en väg, och klara det

Jag är en principfast människa. Ja, det är jag. Men jag har faktiskt lyssnat på Alicia Keys idag, jag tror att den låten är en radio hit. Jag vet inte riktigt. Egentligen känns det lite konstigt att lyssna på en sådan låt men jag tycker att den var ganska bra. (Är ju principfast så skulle nog inte gå att erkänna att klart och tydligt att ja, den är bra.) Var tvungen att gå in på Rix Fm och se hur den låg till, den fanns inte bland de mest spelade låtarna, bra. Nu ska jag lyssna med lite bättre samvete. Jag gillar att vara en principfast människa och nu ska jag fortsätta lyssna på band of horses.
Alicia Keys – Try Sleeping With A Broken Heart

Kommentarer
Postat av: Ida

åh gillar så mycket att jag också skrev typ såhär!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0