alla dansar och ler

Finaste besökare. Jag vet att det inte brukar vara så många som kikar in i min hjärna, eller hjärta för den delen. Jag bestämde mig en dag för att chansa, hoppa och tro att jag kommer att klara det. Det är precis det jag har gjort, hoppat alltså. Kanske några av er kommer fortsätta att läsa, trots att jag är lite anonym. Det är med glädje som jag såg att jag hade upp emot trettio unika besökare. Kära ni, idag tycker jag att Timos Fear No Darkness Promised Child är en given låt.
Idag har jag känt mig som en prinsessa för några minuter, jag har haft på mig min blåa balklänning. Väldigt lång, lite volanger och halterneck. Jag snurrade, klänningskjolen flög och jag log.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0