välkommen till verkligheten!

Påminner mig om att jag har ett förflutet som präglar mig, som finns med mig hela tiden. Det ligger i bakhuvudet hela tiden, lite omedvetet. Kanske är jag inte redo att släppa det. Kanske kommer det alltid att vara en del av mig. En midnatt som den här kommer jag säkerligen inte komma underfund med ett rimligt svar. Jag tror att det här är en väldigt passande låt till den känslan som jag försöker förmedla och linda in lite fint. "I need something more in life
than trouble angst and constant strife"
Friska Viljor – The Cure

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grym låt det var det dära! Blev helt knockad av den typ och satt med munnen öppen när jag klickade på länken typ, tack! Ska definitivt lyssna in deras andra låtar också. Och fint att du är tillbaka och bloggar igen efter milano, gillar att läsa det du skriver.

2010-04-12 @ 23:47:51
URL: http://mondaytuesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0