du är stark. Kom ihåg det. lova mig det!

Det som inte dödar det härdar. Det är sant, men inte så allvarligt. Idag har jag sett bevis på att mina humörsvängningar är dämpade och mer kontrollerade.
idag valde jag att skydda min integritet och mina personliga upplevelser, jag ville inte ljuga eller dela med mig av dem. Jag är nöjd med mitt val fast det kan ha kostat mig en upplevelse. Riktigt ärligt så är jag nöjd. Jag kan inte spela att allting är bra och att ingenting har hänt, liksom varför? Vem kommer bli lyckligare av det?
Idag har jag alltså lärt mig att det finns ingen mening med att ljuga vem man är, och jag kan nu kontrollera mitt humör fast jag skulle vilja skrika allt vad jag kan. Jag har inte hållit tillbaka några känslor utan utan jag har lärt mig att lugna ner mig och det kommer gynna mig i längden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0