en vanlig natt i oktober

det är nu fredag natt. jag har haft en riktigt trevlig fredag kväll. sitter uppe och slökollar lite på tv. mina linser har börjat krångla. jag ser inte så bra. chansar på att fingrarna hittar på mitt tangentbord. jag har wikipediat cecilia ljung och cecilia frode. och jag ogillar petra mede. nej, hon är inte rolig. hon är riktigt förfärlig. oäkta. kränkande och uppmärksamhetsfixerad. nej, det går inte för mig. i morgon ska jag inviga mitt lov med att gå upp tidigt. kvällen får jag se vart den slutar. det är sådant som kan bli riktigt bra eller riktigt dåligt. den som lever får se. som det så fantastiskt heter. nu ska jag avrunda denna natt. tack.

Kommentarer
Postat av: LA

gillar inte heller petra mede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ville bara säga det

2009-10-24 @ 00:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0