apropå överraskningar och hemliga förälskelser

det är lagom roligt att vakna en tisdagmorgon och tro att det är lördag. haha, ja det är det verkligen. lagom vid klockan två kände jag att min dåliga dag och huvudvärk fick vara nog.
jag tycker att obehagliga överraskningar börjar bli väldigt vanligt nuförtiden. märk på ordet obehagliga att jag inte tycker om överraskningar, speciellt inte obehagliga och oväntade. MEN, för det första så orkar jag inte bry mig om det längre (eller gör jag det eftersom jag måste skriva om det och på det sättet visa att jag bryr mig..?) och för det andra så är jag förmodligen lika bra själv på att komma med överraskningar. så jag tar det med ro. eller det gör jag nog inte alls förresten. men jag kan hantera det. eller dem. oftast.
som till exempel att jag skulle vara hemligt kär? ha ha ha ha ha ha. du har tur om jag är hemligt kär i dig för du är jävligt creepy och jag är  jävligt perfekt. synd för dig.
ja. ungefär så aggressiv kände jag mig innan jag hade sprungit.
nu har jag fått ett rejält tillskott av endorfiner. och vet ni? jag har väldigt många överraskningar själv just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0