min fina fina fina fina vän

once a failure always a retard. Sjunger Johnossi i låten summerbreeze. Det är inte sant. Bara för att jag har misslyckats en gång betyder det inte att jag alltid gör det. Det säger faktist ingenting. Det är någonting som jag tycker alla borde ha i bakhuvudet. Att ingenting varar för evigt. Då skulle inte jag vara vid liv idag, till exempel. Jag skulle inte heller ha träffat mina nu, närmaste vänner. Ja, ska väl kanske inte ljuga om att jag träffat på riktiga skitstövlar också. Hur som helst. Dom kan klara sig själva. Och mig stör det inte, nej inte det minsta. Idag har jag skrivit ett tal om starka band och negativt beroende. Jag tror dock att min filosofiska sida har tagit över lite så ska nog göra det lite mer konkret. Så att alla vanliga simpla, odjupa och banala människor förstår..

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar sista meningen

/linnea

2009-11-19 @ 02:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0