I know a girl with a golden touch

Istället ska jag skriva några rader om en av de finaste människorna på jorden, Sara.
Sara är inte bara oändligt vacker, hon har en vilja som ingen annan. En målvedheten som kommer ta henne hur långt som helst. Sara är en av de som jag håller närmast. För att hon är äkta, sann och ärlig. Det är bara en fråga om tid innan hon är ute på sitt livs äventyr. När vi inte längre kommer att sitta på alla håltimmar i skolan och förbereda inför fredagen, veckans tv-kväll. Vi kommer inte sitta tillsammans och prata om mat, i timmar. Jag är inte orolig för Sara. Jag är övertygad om att hon kan bli vad som helst. Hon klarar vad som helst!
Dessutom är hon min största inspirationskälla och förebild. Vårt sista år tillsammans ska vi fotografera, ta vara på och minnas. Avståndet kommer aldrig att spela någon roll, för minnena är alltid fler.
Om några år, kollar vi på våra fotografier, ler och minns. Avståndet spelar då ingen roll för då är vi tillsammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0