fruktansvärt vacker fredag i slutet av november

äntligen helg. tur att den här veckan är över. det är nog bland det värsta jag har varit med om. försovit mig alla dagar. svenskaprov. kultur och idéhistoria prov. bygga monter. stå i monter. vara trevlig i monter. svenska muntligt nationella. pratade om romantiska filmer som krossar våra hjärtan och pete doherty. svenska nationella skriftliga i fem timmar. fram och tillbaka till borås. jag har gjort sönder två porslinsgrejer. plockat upp kartong efter min hund och blivit jätteblöt när det har regnat. idag pratade jag med min pappa. jag ska hälsa på honom imorgon tror jag. trevligt. jag älskar min pappa. alltså. pratade med min linnea idag. ja, linnea. hon var irriterad på att folk inte nämner namn. fick mig en tankeställare. varför inte? egentligen. därför fick flickan med sina barfota fötter i mitt rum, ett namn. linnea. eller ja. hon har hetat det i hela sitt liv. men ja. hursomhelst. det är inte så att jag har döpt henne. åh. heja mina utläggningar. nu ska jag fira min fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0