när det går, men inte som man vill

för ett år sedan såg mitt liv väldigt annorlunda ut. Ibland funderar jag på om jag saknar det. Jag tror att jag aldrig kommit på ett svar. Jag vet inte om jag vill det heller. Jag tycker inte om fula bilder på mig själv. När jag ser ut som en uppsvälld gris. Måste göra något åt saken. Fram med en matlista. Ibland förbannar jag mig själv för att jag är vuxen och måste ta eget asvar för mig själv, somliga dagar är det det absolut värsta som finns. Såg fotografier från i somras, då jag såg lycklig ut. Såg bilder från en vecka sedan, flötig, fet och fruktansvärd. Jag är bara ärlig. Kan säga att jag har haft en helt underbar vecka. Imorgon hoppas jag på lite äventyr. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0