måndag

haha va?! klart du har varit på bio?! du jag och några coola var på bio nyss?! 
haha jag såg inte holiday, du kan vara lugn, världen är inte helt sjuk än. (jag såg med paradise. som om det inte är lika mycket idioti. fast mindre klyshigt. jag gillar egentligen inte att se det. av principskäl. men man kan ju inte hata något man inte känner till. så jag ser det. och faktiskt är det inte så illa som jag trott.)

Detta skriver den kloka Linnea. För att ge lite svar för allmän beskådning kommer det följande:
Jag har varit på bio. Helt rätt. Men inte nattbio. Liksom som är en helt random tid mitt i natten. Åh, de skulle jag vila uppleva! Vi var definitivt på bio väldigt nyss och det var bara coola och underbara människor (typ han som tyckte filmen sög, eller hon som skrattade som en åsna). Holiday är en enda stor klyscha. Blä. Jag spyr. Can't stand it. Paradise Hotel är min grej, kanske tragiskt. Men I love it. Tyvärr. Jag tillbringade min söndagkväll när alla myser till Holiday så såg jag Paradise Hotel. Prioritering, ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0