tack tack och tack

Jag har redan tröttnat på att gå i skolan det vill jag erkänna. Men, det är ungefär 10 månader tills jag ska stå på mina egna ben, så jag borde se det från den ljusa sidan. Jag ska göra detta året så bra som möjligt enligt mig själv. De sista månaderna är en transportsträcka till livet, det är bara att göra den så lätt och rolig som möjligt. Med nya upptäckter i höst, med flera delmål och underbara upplevelser så ska jag klara det! 
Det gäller att ta vara på sådana dagar som denna, när det mesta känns bra. Det får leva kvar lite lite längre om jag skriver ner det, sammanfattar och tänker. 

Idag lyssnar jag på Deportees .  Det tycker jag är bra. 

åh, vad jag älskar när fingrarna flyger över tangentbordet, jag behöver inte tänka vad jag ska skriva, det sitter i mina fingrar. tack tack och tack för att jag kan låta mina hjärnceller vila lite medan jag går i min 'skrivterapi' 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0